Sunday, July 22, 2007

本週末星踪

原本星期五係林住同Jackel去睇Planet Terror的,但係放工前短成話正人君子燊約我地燒野食去慶祝佢生日,最終係「你地重要D!」呢個教晦下,我都決定將Planet Terror搬去星期六。係我開緊會期間黎講,姐夫打黎問我係咪燒,我話係,

咁等短成車時我咪順手組織一下星期六既節目安排。咁好喇,短成車到,居然話仆街燊話一直都話係去佢到燒,等等等等。呢d就真係唔知短成同正人君子燊點溝通了,但如果真係入東涌燒,好明顯一定唔成事啦,起碼我一定唔會去,在場阿成父母都即場話有冇搞錯,講多兩講,其實去東涌佢屋企燒,不如去石澳、去西貢去赤柱woohoo啦……

最後三個人加一隻貓咁燒,吹下水背叛下人,幾爽,同埋短成屋企夜晚出面真係幾涼爽。woohoo!

禮拜六就同Jackel阿洲一齊進軍書展,迫來迫去咁啦,得個迫字,走果陣仲要打蛇餅,令到我地遲左去到戲院!頂佢!我miss左段假trailer!

戲就俾想像中少d好笑既地方,我最鍾意既就係科學家講左d唔知乜野廢話,同一班人沖唔沖過去唔知有乜關係,根住好拙劣地探頭然後無啦啦俾人一槍爆頭。唔知係咪B movie好多呢種同決定無關既解釋,但呢一段真係無聊到極,硬膠指數真係捉夠拎去挑戰達爾文獎。

冇乜口水……唔講。

連哈利波特都唔識串,點會鍾意哈利波特?

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget