Sunday, July 01, 2007

回歸杯 + 瑞士尖刀

最麻煩係要撲飛,如果唔係我都可能去睇。

如果早d講卓佩沙會黎,我會有更大動力去睇的,仲要拎件多蒙特去俾佢簽名。

卓佩沙係多蒙特近廿年最佳前鋒啦絕對,當打時係歐洲最佳前鋒之一。我仲成日覺得佢早過蘇達史科沙呢d成名少少,其實都差不多,成班都係94年已經成名。(我成日覺得史科沙冇咁早,蘇達呢d快翼又閃一閃就冇左)

踢左唔夠半場……唔。

呢場係我第一場睇而覺得盧均宜踢得好既比賽!佢係流浪我有睇既佢都冇乜特别的!

完。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget