Monday, July 23, 2007

城巿驚喜:球星篇

今朝返工,行到去我平時必入果一個入口排陣,一時間嚇左一跳,我竟然見到黎祥愛將黃鎮宇。喂,做乜我以前唔見佢架呢?睇佢個袋咁多野都似係去練波,一朝早同佢迫火車呀下。乜佢原來咁鬼高,資料係179但我拍埋去(佢同我迫係埋一齊,佢仲企唔穩搭左我膊頭一下,但佢又幾鬼有禮貌講唔好意思),我覺得佢好似爭陳旭智好少,資料黎講陳旭智高佢兩吋架喎都應該。

咁當然,我冇理佢啦,話哂佢而家簽左華家堡,都算係大埔既敵對球會(由高層執位至聯賽目標都算係對手了)。

係火車撞到黃鎮宇黎講都事小,我去到中環轉車,部車一開門仲要行個伊雲羅出黎!(巴西佬都認得?)我深信果個如果唔係伊雲羅既話,佢就係伊雲羅既孖生兄弟,或者同伊雲羅99%相似既人!

講開又講,我今日其實一樣係平常時間到月台,但除左見到平時見唔到既黃鎮宇,仲見到一個科大Busi既女仔,我當然認得!佢同我前roomate都做過一陣莊mate兼佢明顯係hall one人(唔係hall one人都肯定係hall one蛇)。最奇異既係,我朝早係粉嶺月台同埋尖東時係車箱見到佢以外,放工我係上環上車,佢係落車的!

完。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget