Sunday, July 08, 2007

Live Earth

到底講環保點解要用呢種Live-aid like既show去做呢?Arctic Monkey既鼓手話太假喇,我地呢d人淨係為左Stage Lighting已經用左夠十間屋用一晚既電。Muse主音亦話太假了。

Bob Geldof可能覺得俾人抄名啦下,但點都要聽下Roger Daltrey講乜:提高環保意識?阿水都知天氣變啦!係要搞環保既最唔需要既就係一場Rock Show。一係快d燒哂d油佢,d政治人咪會搵d乾淨d既能源囉。

我真係覺得,你而家咁樣,就好似落街搵個妙齡少女搾人個胸一下,然後同佢講我係為左提高大家既防強姦意識。

果陣明日之後咪又好多人睇完話自己好多反思(真架!真係好多的!),超!

作為一個對樂壇唔係咁熟悉既人,個Lineup對我來說真係有太唔吸引了。抽一d出黎講下,不過其實都可能係只聞其名其事或只聽過一兩首的……不過我有野吹下水咁解。

英國:
Genesis - 六十年代末七十年代初,古巨基所講既Progressive Rock元祖之一,大家可能更加熟一d Phil Collins既Solo?Peter Garbriel怪異既演出在隊中被排擠後,鼓手Phil Collins做埋主音,一陣俾大家睇下有頭髮版既Phil Collins係Live Aid時唱大家耳熟能詳既Again All Odds,我成日覺得佢d動靜好鬼似桑田佳祐的。(我記得睇過佢一個Another day in paradise既live act係到R袋的)

Madonna - 你信唔信佢真係全心投入環保?其實佢真係一個很好的表演者,台上風采真係很利害,不過講到音樂才華等等呢d就另計了,最好既碟同歌永遠不減用錢打造出黎既味道。

Razorlight、Duran Duran、Red Hot Chili Peppers、Bloc Party、Terra Naomi、Keane、Metallica、James Blunt、Beastie Boys、Pussycat Dolls、Foo Fighters都係只聞其名其事或只聽過一兩首的……

美國:

Bon Jovi - 我買佢都係一兩首新碟歌加Living on a Prayer……

The Police - 唔知點解我始終都唔係好鍾意The Police,偏見!絕對係偏見!

Jonhn Mayer、Alicia Keys、Dave Matthews Band、Kelly Clarkson、The Smashing Pumpkins、Roger Waters、Trisha Yearwood都係只聞其名其事或只聽過一兩首的……

日本:

大塚愛 - 我同佢真係唔係咁熟,早一排好似話幾紅下,但我真係冇乜機會聽佢既歌,佢走既路線應該係思覺老師口中既傻X女路線?應該都係仆街燊鍾意果類。

UA - 網友提起Bonnie Pink係日本少有唔駛化妝都可以賣碟既女歌手,我即刻要講UA!UA仲勁!化唔化妝都冇分別!

Bonnie Pink - 數完英美,我都只係有兩隻Bon Jovi既碟!但日本我已經有一隻Bonnie Pink啦!如果話JAM既雀斑係我最鍾意既浪客劍心Openning,咁Bonnie Pink既It's gonna rain應該係最鍾意既Ending了。佢果陣既路線真係幾獨特下,好唔日本,唔係話佢果隻碟監制係瑞典人(The Cardigans果個)先講,咁佢真係瑞典人監制,整左d好北歐Pop味既出黎,模糊甜美輕節奏的慢板流行樂。

YMO - 幾勁!仲YMO添!點解Ap Band Fes冇佢地既?唔係話阪本龍一有份提出的嗎?櫻井和壽冇戈爾咁有牙力嗎?講開戈爾,早幾日睇新聞唔係話佢個仔藏有大麻俾人拉左的嗎?仲有,聽聞近排佢對於會唔會再去選總統既態度軟化左……我其實都唔太信佢做呢場Show係冇私心的……

RIZE、絢香、Cocco、Linkin Park、Rip Slyme都係只聞其名其事或只聽過一兩首的……

中國:

黃耀明 - 點講都要提一提的。

容十年 - 其實佢可以扮MJ唱Earth Song同Heal the world去配合主題丫……

Sarah Brightman - 點解會走左黎上海玩的?非常有趣,我多手Click入去佢個Wiki見到話佢可以唱到3個Octave,Freddie Mercury唱到3個半!題外話,聽聞話Mika被用黎同Freddie Mercury比較,但Mika唱法好似多好多假音喎。一陣又睇下被稱為Queen最佳演出,係Live Aid既片。Freddie Mercury此人的確係天生搖滾主音……冇得傾的……

其他人唔點講,任何人應該都比我熟……

澳洲、南非、巴西、德國

Jack Johnson、Enrique Iglesias、Lenny Kravitz、Macy Gray

總論係,從環保角度一話睇Show角度,都冇乜興趣……但令我有興趣買返Live Aid黎睇!

有頭髮架!



呢段就真係冇得傾!



呢段最正!搞支Bass搞左好耐!仲要訊號中斷,The Who在Live Aid有很多「狀況」的(很台灣的講法啊!)。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget