Tuesday, February 27, 2007

I was born with a plastic spoon in my mouth

Substitute by The Who,的確係一首好歌黎。

其實,本身個title係"See you in heaven if u make the list"。但冇辦法,你去過天堂就會知道自己住果間屋係豆腐潤黎,自己係含住膠羹出世。

其實本身短成背叛我,我都想照樣去網聚唔去天堂受審的,但臨出門口姐夫都出現叫我去,我又真係覺得唔去好似有d仆街。

講起大尾篤要正名做大美督,都痴根既。我知,樂富以前夠叫老虎啦!調景嶺叫吊頸嶺啦!

我唔理!總之我第一次知道佢係大尾篤!佢呢一世都係大尾篤!

運頭塘都仲叫運頭塘啦!

陰澳好好地又話叫欣澳,教壞哂d細路,唔怪得欣宜俾人叫陰兒,X欣健俾人叫X陰賤(你都仲夠膽好似自己冇份叫咁……)!

返工既生活實在乾淨……難得一晚狂爆「俗語」,真係精神爽利。

有流言話,我冇出席網聚係席間成為左抽水對像……

又,我果日既裝束唔可以去飲咩?我去飲都係咁架咋,外套 + David Bowie Tee + 牛仔褲 + 便服鞋,又唔係做兄弟,份乜鬼野咁隆重姐!唔熟既人我冇興趣扮哂隆重,熟既人就唔會介意吧?我重申,我又唔係做兄弟!兄弟既野緊係短成做架啦!

而且,我根本唔係去飲,如果夏天,只係去天堂食野打機聚賭,我玩下手踢拖就算。

好老實,我試過又係便裝一度去做迎賓,見到一家人有老有嫩,都係衣著簡單,除左有個二十上下既麻甩仔一身MK老西出現……

你想點姐。

而且,大家都知我份人幾咁古板,經常板起面孔,不苟言笑,點著人地都覺得我好認真架啦!有乜所謂。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget