Saturday, February 03, 2007

先閒話一下家常

今日禮拜五,月頭,實在係駛錢既好日子。

其實我並冇林住去買書的,Dylan自傳只剩下一回,但其實仲有好多書pending,但我既然去得禁錢,只係行多幾步,忍唔住都入去行下。

「不經意」咁見到本Andy Warhol,唔……好似又貴又唔係好多字……算啦,買埋買囉,今次唔買下次都會買。

點知又多手,拎起左邁克呢本性文本,睇左幾頁好好笑的。其實我之前都買過佢本迷魂記。我唔識佢,但感覺佢好似成個波希米亞人咁呀下,可以用藝術興趣當飯食既人咁,呢個年頭應該唔易做的。

本身已經放低。但,1)月頭,2)遲早都要買,3)六十幾蚊姐……放低行左幾步,折返拎返上手!

之後係hk record所見所聞。

Pulp係咪已經解散左?好幾隻碟一齊出deluxe edition咁款,近年好興拎d舊碟黎remaster加埋d demo當deluxe edition咁出,最弊我又係果種覺得幾十蚊冇乜所謂既人,唉。

我差d就買返Different Class同This is hardcore架喇。

我突然覺得,我最近並冇沉迷任何野,你可能話係Iggy Pop,但我係hk record果一刻,我既感覺竟然係覺得,近排聽得太粗野,想聽返d好聽少少既野。或者因為呢個禮拜都係到聽返黃耀明,突然被美感既觸覺濃罩住呀下。

Nirvana、Sex Pistols、Bruce Springsteen……本身排緊隊既碟,突然全部都唔想買住。而我又唔見果頭有Salyu。

最終,買返No Direction Home。自傳第一部就睇完,可以睇下傳記紀錄電影了。

恕我無知……我真係今日先知Roy Orbison係白人……

幾勁,走果陣係火車撞到姐夫應一應,第十卡左第二個門口正向挨牆,簡直係我既指定位置啦,佢企左我個位喎!



網友send黎俾我睇,我重睇又重睇……真係令人興趣到極。

請睇到最後,然後同我一齊大嗌:蘇苪呀!!!!!

真係正到丫!片中可以見到無數天皇巨星。

85年,二十年前。

你睇下果陣時,譚詠倫同張國榮,絕對係偶像派啦下話?你睇下倫伯?雖然只係廿五歲已經會忘記歌詞,但唱功根底真係非常札實的,你要明白啊,佢係真係屬於非常非常既偶像派果種。但唱起來黎,比起今時今日果班騎呢蘇自以為偶像,唉……

即使張國榮,一樣可以好好地原成一首歌。我成日都話我聽歌其實唔係太理「好聽」,問題係,你連基本野都冇,根本就唔會有乜所謂既特色,唔會可以突然出色地演繹好一首歌。張國榮唔係特別唱得,聲底亦唔好,但唔代表佢連好好聽一首歌都會有問題呀大佬……可況在風格及演繹上佢係頗有一套,好有特色的。

蘇芮!殿堂級啊!

盧冠廷自己有冇唱過銀河天籟傳說架?買返隻精選先得。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget