Monday, February 26, 2007

我的狗型人格

ANNA第 四 型 : 自 我 型 (Individualist)

曾 否 有 人 跟 你 說 , 你 有 藝 術 家 的 脾 氣 ? 這 個 自 我 型 就 正 正 是 藝 術 家 的 性 格 - 多 愁 善 感 及 想 像 力 豐 富 , 會 常 沉 醉 於 自 己 的 想 像 世 界 裡 。 另 一 方 面 , 由 於 你 是 感 情 主 導 的 人 , 有 些 工 作 你 唔 "LIKE"就 可 能 會 唔 做 架 啦 , 不 會 考 慮 責 任 的 問 題 。

評:從來冇我話我有藝術家既脾氣呀下。成日沉醉係自己既世界就應該係,所以我呢d咁既人都應該係不切實際的失敗者了。唔好玩啦,我出左名有責任感的!「丫!阿強份人都幾自我架喎!」我記起呢個!我記得我當眾講返出黎果陣,全場爆笑!係人都知阿強份人果d係叫做仆街!唔係叫自我架啦!wowowowowo!

ANNA第 五 型 : 理 智 型 (Thinker)

你 是 個 很 冷 靜 的 人 , 總 想 跟 身 邊 的 人 和 事 保 持 一 段 距 離 , 也 不 會 讓 情 緒 輕 易 表 露 。 很 多 時 , 你 都 會 先 做 旁 觀 者 , 後 才 可 投 入 參 與 。 另 外 , 你 也 需 要 充 分 的 私 人 空 間 和 高 度 的 私 隱 , 否 則 你 會 覺 得 很 焦 慮 , 不 安 定 ! 你 也 很 有 機 會 成 為 專 家 , 例 如 電 腦 啦 , 漫 畫 啦 , 時 裝 啦 , 因 為 你 對 知 識 是 非 常 熱 愛 的 !

評:我都係咁話,我呢d出左名摺人黎,亦都出左名冷感。不過,我之後會投入參與既機會都好細。學短成(!)話齋: 「林記呢d正仆街黎!成日都唔參與活動!」充分私人空間係真的,我而家明顯缺乏私人空間,冇呢樣野我就乜都做唔到的。高度私隱亦然!雖然我任由我阿媽翻轉我間房我都冇所謂,亦鍾意係blog到爆(人)大獲,但其實你可以發現,睇完我個blog其實仍然係乜都唔知d,唔會點知我d私人生活呀下(「你大事一覽都出埋喎!」超,大把野你唔知啦!我老奉寫哂出黎既?)。最後一點又係,我真係覺得我對課堂、事業、金錢以外既知識係非常熱愛的!

ANNA第 九 型 : 和 平 型 (Peacemaker)

在 很 多 情 況 , 你 們 都 是 和 平 使 者 , 善 解 人 意 , 隨 和 。 你 們 很 容 易 了 解 別 人 , 卻 不 是 太 清 楚 自 己 想 要 什 麼 , 會 顯 得 優 柔 寡 斷 。 相 對 地 說 , 你 們 的 主 見 會 比 較 少 , 寧 願 配 合 其 他 人 的 安 排 , 做 一 個 很 好 的 支 持 者 , 所 以 你 是 心 較 被 動 的 。

評:我出左名善解人意同隨和架啦!你唔係唔知呀?(「你去食屎啦!」)優柔寡斷黎講,亦應該係。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget