Saturday, February 17, 2007

張慧慈



講明先,重點唔係呢到。(呢一篇野港女睇完就會祟拜張主播就不在話下)

呢篇野有乜問題就唔講了。不過第一次睇,真係笑鬼死我的。

但張主播被封為港女極品,心有不甘而大呼冤枉,話表面係講金,入面係講心,話d人竟然睇唔出云云,真係,由此可見佢真係港女了,完全係港女思維。

學黃興桂話齋,港女一個字講哂:虛偽。

張主播話係講心,意思即係,我同你講金果陣就係講心,你同我講金果陣就係冇心。我要哂你d錢,你肯俾就係有心,唔俾就係冇心。不知佢d男人們有冇話要哂佢d錢了,亦唔知佢肯唔肯俾哂條仔喇下。

我都覺得佢第一條仔有問題,如果唔係本來就玩厭主播想飛佢,就應該係為人係絕種好男人,講大話會喊的……講笑,其實我覺得,結左婚d錢就冇得分架喇,主播初戀情人當時可能只係十五歲,仲儲緊錢買紅白機。

只係,張主播自己先開口要哂d錢,留錢不留人,留人不留錢,此之謂講心,不可謂不港女。

港男:你肯唔肯同我玩SM?
港女:唔得!
港男想:此女娶不得!連SM都唔肯玩!之後大把野唔肯做!
……
港男:你肯唔肯同我玩SM?
港女二:今晚就黎啦頂!
……
港男二:佢呢段情話好特別!佢真係而家都一直有同你玩SM?
港男:係
港男二感動至嗚咽。
……
港男:我唔係同佢講SM,唔係話有SM先同佢一齊,而係佢肯同我玩SM先係有心!


唔講錢可以講下第二樣架嘛!不過,真係咁樣都唔係講SM,唔係冇SM冇得傾嗎?

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget