Wednesday, January 10, 2007

Shinny Shinny

Shinny boots on leather
whiplash girl child in the dark

Venus in Furs by the Velvet Underground

一年一度既AP Band Fes DVD大會……竟然可以聽到性虐待救傷隊既名號。

真係,到左今時今日,係球場見到佢地出黎,都仍然忍唔知抽一抽水的。

講返呢個DVD大會,之前被不同人士叮囑早D訓,早d起身,唔好遲到。真係,我只係好似試過兩次遲大到之嘛(!)……其他網聚我跟本係屬於早到果種的!唔好講到我好似係慣犯咁先得架。

小田和正、Aska、桑田佳祐!呢三part真係好正!

好久不見既Bonnie Pink,我認得佢個樣!但見左一面就被飛了(因為時間關係,間房夠鐘)……

講起Salyu,一行出黎就成為大家取笑既對像!事實我都有份!我不得不由衷講一句,加埋佢著果套衫,一行出黎,真係,我要由衷地講一句:睇落成個哈比人咁!





但我仍然係非常喜歡佢把聲,而且,我仲覺得佢肥0都0都矮得得咁,好可愛啊!(題外話,其實YUKI都算係呢類型……仲有,幅相睇條link點解好似係05年咁)

今日係公司,隱約聽到首歌應該係佢黎的,因為我公司shuffle既歌係包括左Kill Bill OST。Kill Bill?係呀!佢當然唔係酒館入面既the 5678s成員!再講一次,佢首歌係出現係奧馬花曼揀刀果到。

越來越想買返Salyu既碟呀下,唔,真名好似係叫鈴木圭子。

除左Kill Bill,佢亦係青春電幻物語入面莉莉周周把聲。再提一次,呢個句係來自法國印象派作曲家德彪西既女兒既花名,而青春電幻物語傳說配樂上用左唔少德彪西既作品。唔識佢都應該起碼聽過下的,冇睇新紥師妹咩?楊千嬅咪問吳彥祖孩子的天空係邊個作曲?當然,楊千嬅係叫佢德布西,但我鍾意標西。

早排屋企播過一套唔知乜鬼戲,係一個類音樂農莊既餐廳,侍應係吳君如,間餐廳有兩個餐,係分別同左Bob Dylan同John Denver既名黎玩食字Gag。唔知乜鬼戲黎,阿水識得Bob Dylan同John Denver咩!呢d橋林到都應該要放棄啦!正如我成日話,流氓俠醫入面梁朝偉問知唔知點解Stevie Wonder唱歌要郁下郁下個頭,挑!阿水識得Stevie Wonder咩!我唔係玩野,我係認真既,呢d gag搞黎跟本係滿足編劇或導演自己。觀眾有幾多個會有共鳴?多餘啦。

禮物與手信,後補。因為我想post埋相,但我又連唔到去個server……唉。而我拎去抽既,係Oasis既全新精選碟Stop the clocks!原因?好簡單,我呢種咁既人,實借個勢去宣傳自己鍾意既野架啦,係非常合理的(阿正及條利老闆等有睇呢到既csie人可能慶幸緊我上次趕唔切去HK Records買變左買書了)。本身Judy and mary係一個好好既選擇,但冇可能買到。(返而二手度好容易可以搵到Fresh,只係$18,相當低既價,不過當然會貶值了,出左新版2006完全版丫嘛!)

我見全村人都冇乜人鍾意oasis,佢又出精選,0岩哂啦,包唔會有人抽到,然後其實佢屋企已經有,失去宣傳效果。

講起禮物,陳旭智人冇到但禮到果次,佢抽果份仍然係我屋企,我仍然未拆,我懷疑就係阿洲買果隻Tamama模型。

你知唔知我仲係到盤算陳旭智會話唔要,擔心我屋企本身已經有呢隻(經查證之後係冇的!),到時佢話唔要而盒野要我食左,到時唔通一雞兩味,一盒砌一盒儲咩!

但,佢剛剛打電話黎話有飛拎(最近唔知做乜開聲埋聲都大佬前大佬後),我同佢講佢竟然叫我去球場拎俾佢。我真係覺得佢係有心營造一個有球迷送禮俾佢既效果。刁!我唔去睇喇,週中八點,睇完返到屋企都成十一點,第二朝又要返工……

最近睡眠不足……今朝真係到左極限……

禮拜五晚朝早五點訓,十一點就出身執拾細軟,好似十一點左右返到屋企,玩Wii玩到四點半,第二日竟然兩點幾識醒……之後一點先訓,第二朝七點就話要起身返工,尋晚又無啦啦兩點先訓……

而家一點了,早抖。

I'm tried, I'm weary
I could sleep for a thousand years

Venus in Furs by the Velvet Underground

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget