Friday, January 12, 2007

手信與禮物

Photobucket - Video and Image Hosting

誠!忠!尊王!助幕!攘夷!(係,我係有心影埋the who wallpaper出黎的)

Photobucket - Video and Image Hosting

來自京都的壬生狼!

Photobucket - Video and Image Hosting

這傢伙就是「比目魚」沖田總司嗎?

Photobucket - Video and Image Hosting

來自冰島的Sigor Ros,就等如Hyypia有傳說係讀Hoppia一樣,據WIKI講Sigor Ros的發音在英文似係"Sigo Losh",正如維拉射手Milan Baros其實比較似讀Ba-rush多於Ba-ros,但呢d真係who fooking cares?返正利物浦黎香港巴路士拎最佳球員獎,李德能開咪都係叫佢Ba-ros,佢一樣識上台。

Photobucket - Video and Image Hosting

大家喜歡Sigur Ros嗎?我份人比較膚淺,呢d近乎art rock既post rock,我其實唔係太識欣賞了。或者亦係我到今日都未聽過已經到手既Dark side of the moon既理由。

聽Pink Floyd唔係問題,但我總係比較寧願去聽Iggy Pop。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget