Monday, October 09, 2006

When Captain turned Bench Warmer

好,以為可以見到陳旭智係大球場上既英姿。

點知遲左少少既我地,入場時我一眼就見到,排頭既隊長,係李威廉,心知呢次陳旭智係後備了。

果然,立一立眼,佢係場邊由更衣室入口路緊去後備席。



我覺得呢張相真係影得好唔錯,雖然話南看台冇乜人坐,但真係咁0岩成張相都得係陳旭智一個人。(唔計隻手……)

唔,0岩0岩仲見到有d留言講陳旭智既表現唔掂呀下。(雖然有傳隊長做後備係戰術問題呀下)

(之前有人留言問做乜陳旭智唔係正選,條友仔竟然問出post果個係咪我,有冇搞錯呀,個留言d內容咁膠,當然唔係我)

(更仆街係,果到好多人扮球員出post製造混亂呀下,我除左n年前係lab4俾佢知道既情況下出一個讚21號有型既post俾佢派人kill左,同埋季初話防守為先係冇問題之外,冇出過post啦,果到太多罵戰post喇)

真係,唔好成日話我抽佢水。咁首先,d批評既果d黎講,我個別都同意,但呢d問題就唔係淨係陳旭智既問題喇,而係丙組一齊打上黎果班都係咁。甲組波始終同乙丙組有距離,亦都係事實,陳旭智黎講,未叫做甲組水平,都係事實(你睇陳肇麒,都係踢大埔,好快已經俾甲組會睇中啦)。

咁我覺得呢,陳旭智最大問題係唔夠硬淨了。以佢既身型其實應該幾殺食,但就明顯踢唔慣衝撞波,對抗性唔夠。另一點我覺得,佢就係果d盯位多過盯人既中堅。真係唔會見到佢波到人到咁殺得甩對手,返而cut pass呢d就真係見到唔少,封人出腳呢d又似乎唔錯,但睇人唔夠穩唔夠硬亦都係的。(真係唔好話我公開評論佢呀下,係學校我都唔知俾多高帽佢戴啦,咁佢果陣又的確係比較屈嘛,唔去練波都老奉正選)

(咁,佢唔去練波,聽實又好似冇乜紀律。咁其實,佢大埔已經要練波丫嘛,佢都間中會去u team練波,聲稱成日唔去練,費事教練唔鍾意。我仲記得有次同佢食完飯,之後我被大粒燊徵召出去再食一次飯,返hall時都剛係bridge link撞到練完波既佢呀下,我舊diary應該有提過類似既事)

球場係英雄地,總有人正選總有人後備。唔知道早排果d留言版罵戰係點黎,但我始終覺得,球隊講既係紀律。好老實,將心比己丫,冇正選踢緊係唔服架,俾d新入隊又好似唔係勁自己好多既人搶左個位又緊係唔服架。

唔服咁又點呀?出聲咯!

拿,咁咪就係問題囉。總之,學黃興桂話齋,Team呢個字入面冇i架嘛。(咁,就當然唔係佢講先啦下,不過就有入試過將佢歸入黃興桂9up語錄……)

你唔服,想拎返正選,做d野,唔係問題。出聲小就當然冇用,呢樣完全只係發洩啦下,只會搞到自己又唔會有正選又影響士氣。你做d野,為自己之餘,係唔應該影響到球隊嘛,你地話係咪先。兩季前既多蒙特呀下,雲馬維克唔鍾意列瑾,嫌佢慢同突破能力低,唔係佢用開果種攻擊球員,死都唔用佢,d人傷都唔出,連推d質素平平既青年出黎都唔肯用佢。加上佢仲試過係電視訪問公開評擊雲馬維克,於是最終整個上半季17場出場時間都未夠半粒鐘。

最後點呢?列瑾操練表現好好,友賽表現好好,歇冬後雲馬維克迫住要用佢出下,最後一下就搶返個正選返黎個下半季仲入唔少波添。

呢個故事教訓我地,出聲小佢係冇用的。冇用得黎,搞到班波亂哂龍就仲麻煩。

緊係大家一齊為隊波有成績而付出架啦下話?如果只係因為冇左正選,寧願一拍兩散,搞到內亂冇哂士氣就條氣仲順d,咁一直以黎,開波前圍埋嗌「大埔」又點解先?

不如十一個人分開,自己大聲嗌自己個名算數啦真係。

唔,咁,我當然繼續入場啦下,又睇下佢幾時爭得返個正選返黎呀下。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget