Monday, October 09, 2006

Tower Records之結業

唔知有冇人仲記得,香港曾經都有Tower Record的。如果冇記錯,就係響時代廣場呀下,印象中鋪面係大過縮水前既沙田HMV(當然,仲係沙田HMV收皮之前啦下)。

想當年,我去果陣好似最多中三、四、五。咁,果個年代我點會成日過對面海丫,更唔會淫邪到因為銅鑼灣靚女比旺角多就捨近取遠。

而且,Tower Records明顯唔係本地路線架啦,d野貴唔貴過HMV唔記得,但咁多年前佢已經有果d燈罩式試聽,即係你試聽是唔駛戴耳筒,行埋去個罩下面就可以聽,行出去就唔會聽到果種。喂,十年前起碼呀,今時今日HMV都仲要你戴人地戴過既耳筒呀真係。(講到耳筒好似鞋一樣!)

真係唏噓,要結業呀下,我指全線結業,撤出香港就已經撤出左好耐。

我到今時今日,仍然同好多人講,唱片既意義係邊到。你唔好林住,唔好為左駁故就林d平時冇咁林既野黎同我講先呀下,一陣先。總之,所有同我講聽歌唔買碟既,答我果陣都好簡單,「聽歌D/L咪得囉,同碟都冇乜分別。」

我都唔係Hi-Fi發燒友,我都冇靚耳筒可以令我聽到mp3同碟既分別。(其實係得的,靚聲識唔識分一回事,淨係好似won't get fooled again,mp3聽漏好野的,仲要記住我果隻mp3,是320kbps的)

(「車!你咪又係聽mp3!」,係丫!但我有Who's next同greatest hits my generation,即係,我有兩隻CD有呢首歌的)

問題根本唔係響呢到。

問題係邊到呀?自己林下啦下。

講開又講,有人話唱片公司之與mp3,就好似當年錄音技術既出現,歌唱家與留聲機既對抗一樣。最鍾,留聲機冇好似歌唱家所預期,留聲機會令佢地冇野做,而係令更加多人可以用唱歌做職業,歌唱家亦賺得更多,去聽現場既人亦冇減少。

唔,到底唱片公司又摸唔摸到門路點樣利用mp3呢下?(扮哂以open question結尾,其實我係懶得林個好既收尾而已……)

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget