Friday, October 06, 2006

It's Only Rock 'N Roll (But I Like It)

Rolling Stones呀下。

唔,話說今日五點鐘收工,咁早?中秋早放丫嘛。不過其實,平時既官方放工時間係六點。

「咁都唔係早左好多咋喎。」

哦,咁官方係六點姐,我尋晚九點先走,前晚八點半,所以今日已經叫早左好多架喇。

其實老闆宣佈四點可以走人既時候,我一早就知起碼五點先有得走啦……

襯早收左,我就聽住Won't get fooled Again直闖Page One,我睇報紙,有人講有一本關於Andy Warhol既書出左中譯。

刁,唔見喎。

題外話,出左一本一書兩冊,叫「搖滾」既書。一冊都只不過係$133,絕對唔算貴啦,印刷之精美,圖文並茂。

買?我當然冇買。喂,佢字少得黎,只係講一D你上網可以睇唔到睇既搖滾樂簡史,兩本加埋要兩舊幾水。

內容都不如一般一舊水有找既中譯既鬼佬講搖滾史既書。

睇到一本應該係Rolling Stone編寫既英文書,名唔記得,大約係一千張你死前必要一聽的大碟之類既野,按年份排名,但有d比較重要既碟係講足一版,另外一d就幾張碟迫埋一版。我冇詳細睇,只係立下咁樣,David Bowie既Hunky Dory同Ziggy Stardust就緊係榜上有名啦。當然,其實佢數到成千張,Bowie好多碟都入哂榜啦頂。

咁呢,我見到Ziggy Stardust到有一句,話當年搖石雜誌既評語係此碟「at least 99/100」。其實我不嬲都話我唔鍾意唱片係用分去評價,因為最大問題係你好難搵一個標準,你用乜野標準去評分呢?尤其是個scale咁微,83數面上一定係好過82,但問你兩隻碟之間既高下,咁其實你可能都答唔到。甚至,你俾左Who's Next 90,之後隔左一排俾左Quadrophenia 95,但後尾你先發覺你覺得Who's Next係好d的(我冇講過Who's Next好過Quadrophenia,呢到只係舉下例,唔間中舉下,就會俾人當不舉了……係,有位我就入架喇,就講賤野架喇,唔鍾意咪唔好睇),呢種情況其他係累試不爽。

咁,如果唔用想用分又或者唔想講at least 99/100去講既,或者你可以話「one of the best, if not the best, in rock'n' roll history」,又或者「the album kicked most asses of all time」。總而言之,呢一張Ziggy Stardust,我實在只能夠話,我唔知我可以搵到乜野缺點,我只可以話或者搵到既優點唔夠某隻碟多而已。

你林下,你仲林到有邊隻Glam Rock碟可以經過時間既洗練到今日有條茂利聽完可以講完又講?有d有聽開鬼佬野既人都話過唔識Marc Bolan,今時今日講T-Rex大家淨係記住麥基迪架姐,樂隊黎講已經係who fuckin' cares。而事實,你唔識Marc Bolan同佢隊T-Rex,冇人會覺得你唔熟搖滾樂的,因為事實上佢地既名字的確只係刻係化石上面,只有d史家或者年過四十既人先有機會會談得到,同David Bowie呢個刻左係時間巨輪上面既名,的確係有d分別。

中秋!

咁,我唔知點解要中秋先黎人月兩團圓,而,所謂人月兩團圓,只係同班朋友去燒野食啦、唱K啦、睇戲啦。好喇,話乜節咪又係一日,又要話咩要黎搵籍口約埋班朋友一齊去玩,咁就乜鬼聖誕又係玩呢d,中秋又係玩呢d,你老味節日唔係應該攪d節目氣氛架咩?中秋去唱K,上個禮拜六都去左啦!丫!有,去飛鵝山/山頂賞月嘛,d港女好鍾意架,咁,其實佢地真係想賞月咩?想有節目之嘛,而且冇錢港男冇車車佢地上去,佢地就唔會同你有節目架喇。而港男,就當然係賞月,不過唔係果個月咁解,賞月黎講,其實應該係試避震……

唔,玩火黎講,人老左就怕死唔會玩了,你見以前煲蠟,已經係全部都廿五樓下架啦(會對煲蠟噴水果d就十五樓下)。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget