Saturday, January 19, 2008

完美男人要過20關

身高   1.78 米或以上 < 頂你,爭三寸
體重 約 80 公斤 < 冇喇
樣貌俊俏 < 唉
中等身材 < 我算唔算
藍眼睛 < 頂
深褐色頭髮 < 黑的
沒有蓄鬚 < 間中留一兩日冇剃
大學畢業 < 中!!!終於開齋!
年收入最少 46萬港元 < 唔好玩啦...
擁有 460萬元房子 < 痴線!
擁有 銀色 BENZ < 呢個反而冇乜野
從未結婚 < 終於中第二個
從未有過小孩 < 係呀係呀係呀
歷來性伴侶不超過 6 人 < 關你叉事
談過3場認真的戀愛 < 關你叉事
喜歡看電影 < 一般
喜歡外出吃飯 < 其實我真係好唔鍾意搵位同人迫的
不抽煙 < 好野!又中
不愛看足球 < 去仆街啦你
喜歡寵物 < 一dd,我當中半個

你話做好男人幾難。

2 comments:

Anonymous said...

呢一篇係我翻譯的呀...哈哈

冇錯我而家係報館做緊,好耐冇見
最近幾好吧?

Yick-Hong Lam said...

仕別三日,如隔三秋啊……爬格子的生活不易捱吧?

至於我,都係一句,還好吧……

但我已經冇裝icq了...

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget