Wednesday, January 16, 2008

《男與女》 2004 年 10 月 26 日 星期二 【晴】

男:「X,幾十蚊,唔駛咁婆媽啦,下次你請囉咁。」

女:「即係我唔係話小氣呀,我唔係話為左五蚊記到而家呀,I mean,做人咁樣唔得架喎,你咁好似搵緊我著數囉,我真係唔係話為左五蚊囉,我不嬲都唔會斤斤計較,我只係想你知道做人唔可以咁唔清唔楚。」

我:「咁,你係咪即係仲記住個五蚊先?」

----------

男:「哦,冇所謂,一齊做囉,有乜所謂丫,我AL三條C好巴閉咩你估,咪又係X撞返黎。」

女:「Well, 你明唔明呀?唔係我睇唔起人呀,你都知我唔係咁既人黎架?You know?我唔係話我三條B睇唔起你三條C呀,但係,你做乜要群埋d三條E既人到?我唔係話乜,但你明唔明個Situation係點?Anyway,我淨 係想話俾你知,David約我禮拜六去睇戲,佢三條A既囉。」

我:「哦。」

----------

男:「人工少?捱捱下可能會有好轉呢,而家咁既環境,希望在明天丫嘛,總之努力工作係啦。」

女(手執Prada):「我唔係話貪錢呀,你知我都唔係貪錢既人黎。但你明唔明姐?Winnie個男朋友U grad出黎有30K人工囉。我唔係話拎你黎同人compare,唔係話要face呀,我唔係話要你好top,只係唔想身邊果個at the bottom咋。你都要睇諒下我,我都有感覺架。丫,By the way,David今晚約我去食飯,我有冇同你講佢最近加左人工,搵50k per month,what do you think?」

我:「你扯吧啦。」

----------

OKOK,I know what you think, 我唔係話有性別歧視, 我只係覺得funny,女仔比男仔多會係咁。有時女仔……OK,有時人係會好常冇睇清楚自己既行為同性格,但又label一個漂亮好多既identity 俾自己,總之係成日唔會正視自己。你見女仔嗌口號係多過男仔—「我要做女強人!」「我要做現代女性!」「我係好堅強既!」。It's as simple as that。By the way, 點解我突然係咁中英夾雜架呢(仲要打英文用句號!)?I don't know, maybe要扮U仔啦, you know。

黎,又黎邏輯堂。我話some,冇話all,唔好同我講「唔係全部女仔都係咁」「你班仆街男人都係咁」黎同我拗,其實你真係講得0岩,因為我都冇 咁講過,唔好上我綱上我線。(不過,不如大家一齊又審視下,你話自己唔小氣唔貪錢唔會睇人唔起前,係咪其實都只係自己得個up字。)

仲有,唔好話我講完又要縮,我真係冇講過全部女仔係咁呀下。我淨係,想與各位有共鳴既男性一齊慘然一笑。

丫,知唔知乜係男與女?其實係叉雞&拉柴既碟名。

題外話,呢篇野係睇完報紙後有感。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget