Wednesday, January 16, 2008

2005 年 9 月 1 日 星期四 【晴】

朋友。

尋日出左去食飯,一行四人有姐夫同阿短同大粒燊。

從小認識既朋友,直到今日仍然可以全無芥蒂互相關照,實在係太好了。朋友未必係成日同你去蒲去唱k去篤波果個,但真正交心既係邊個自己應該知道。友情係冇形式,只有感覺。

我記得,當年肥偉曾經講過,到我地老左,仲可唔可以幾個阿伯坐係公園一齊鴿下女咁呢?

「嘩!呢個掂!」「呢,咪隔離街米鋪個七頭個孫女囉!咁快就亭亭玉立喇下!」

故事如此結束,就真係太令人哭笑不得。

不過短成真係好那賤格的。

咖啡。

我唔飲啤酒亦唔飲咖啡,有人話呢種苦澀就係人生既味道,識得欣賞呢種味道就識得品味人生。

唔,的確係呀下,人生就應該要有苦澀。如果冇苦澀就唔會知道乜野係甜。有時當人未嚐過真正既苦澀,就會錯誤地追求不切實際既香甜。就係因為知道苦,所以應該更懂得甜係如何難得。

到你終於追求到極甜,可能你到時先覺得太膩了。

又或者,到時你先發現苦中帶甜先真係最能觸動神經既味道。

挑,你講咁多做乜七姐,總之我就唔飲咖啡啦!

謊言。

其實有時人就好容易認為自己既謊言係為其他人好而講。但有時到底係真心為其他人好,定係為左自己好而用為其他人好做為免卻良心責備之用呢?

即係用另一個謊言去掩飾自己講謊言既私心。

雖然我堅信人類係will to mating,不過人家係大師級,will to power,自然係更有道理。

胃。

一切都吞下去吧!朋友的關懷,咖啡的苦,情人的謊言,一口咽下,消化後然後繼續自己既生活。


朋友與咖啡 謊言和胃
by Mr.Children
------------------------------------
唉 從風聲傳聞中聽到了你的事情
說雖然結婚了但是似乎過得不怎麼幸福
但我也一樣有自己得守護的生活 所以也不能為你做些什麼
朋友啊 朋友啊 朋友啊

唉 男人往往又會因為女人而改變
最近和紅茶比起來咖啡喝得多了
因為那個女人抽的煙留在口中的香味
和苦味的咖啡十分的搭配
喝吧 喝吧 喝吧 喝吧

看來我今年的運勢十分的順遂啊
因為在無聊低俗的B級雜誌裡寫到
深信的事情似乎都有實現可能的甜蜜謊言
都盡量試著讓自己去相信了

來 走著瞧吧不管是現在還是世紀末全都是遙遠過去的預言
本來我對基督教就沒有任何的信仰
就算人們說會遭到報應 我還是照樣吃鯨魚海豚肉
悲傷 憎恨 愛戀 溫柔與下流
全都吃下去吧 吞下去吧 咽下去吧

所以啊胃啊 我的胃啊
你得給俺更強韌啊 你得給俺更貪欲啊
不管什麼都要吞食下去 不管什麼都得消化進去
把它全部都變成我的活力吧

所以啊胃啊 我的胃啊
你得給俺更強韌啊 你得給俺更貪欲啊
不管什麼都要吞食下去 不管什麼都得消化進去
把它全部都變成我的筋肉吧

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget