Sunday, September 30, 2007

與球星對話黎講

唔係陳旭智啦。

對公民一場,陳旭智犯個低級錯誤,見哂報,真係威。其實場波之前一直踢得唔錯,點知搞呢壇野,加埋d前因後果即時入左冷宮。

點知今場對流浪,祖爾半場唔頭,撞親後腦,頂多十幾二十分鐘都係頂唔住,要換,仲要即時call白車去廣華照,佢老婆都去埋,但冇帶個仔走……祖爾仔第二場唔駛睇波,係十七、八段走黎走去,同個0靚妹係到「捉依因」……(之前陳旭智捉過佢過黎俾我影相,但佢死扭唔肯)

陳旭智咁又有得踢喎,都唔錯,保持到球隊既防守戰術,一捕一包呢個高梵……

最近某本地波輪壇係到講本地球圈邊個最快,d人連葉志豪都講埋(唔係話佢唔快,但佢唔係真係好快,而且體能同身位……踢波唔係下下都有人讓條跑道俾你架嘛)……好老實近兩季我睇過既波,冇一個夠高梵快掛?呢個真係快到冇譜,安基斯又好,梁子成又好,快極都冇高梵咁誇,起跑果下d爆炸力真係火箭咁,仲要身位同平衡力都好好,對聯牛第二球就係平衡力加速度既表現,一拍之下凌空仍然冇失平衡,落地即時起步推,邊線傳中被解圍但防中友友禁區頂撞射,射都網都爭d穿咁。

講返對公民果場,果場係當日頭場,尾場係流浪對聯牛,開波冇耐就有個著住流浪練習衫既人坐左係我隔離(離四五個人左右既空位),睇睇下佢突然問身後面d人「大埔個10號仔係大陸仔定香港人?」後面果班應該係大埔既青年軍,個個望住佢冇反應,我咪答佢「係香港人黎」。

之後我搵左陣書唔見流浪入面有佢,到流浪落場見佢著三十號,我先醒起佢應該係潘文俊,本身都叫做掛左靴(好後生掛靴,但香港球員就係咁,都仲踢緊奧運隊既唐健文都想掛靴,搞左一輪先話繼續踢,借左去東方仲踢得唔錯,香港球員係會因為前途問題而收山的),業餘咁踢過乙組既石硤尾,今季去左流浪做助教,但人腳唔夠佢註冊埋做球員。

(desktop仍然未救援,要死既始終會死,未死既唔會被傳染,慢慢黎唔駛急,我估都係display card架喇……而家d新display card係咪都係行pci express,好少agp架喇?)

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget