Sunday, August 05, 2007

LIVE AID DVD!!!

係,好明顯我尋日去買左啦下。

頂你$275呢個完全版同$89呢個唔完全版,我竟然係揀左$275版本。

但我想買Queen既Greatest Hits,我有三架啦下,不過,我想要既歌係散落係一同二入面,兩隻買哂就變左買日版碟既價,要慎重考慮一下。

尋晚我真係第一次咁早係銅鑼灣搭小巴返,我十二點三到去到,排左三部車……第四部我第一個上,已經差不多一點……返到去和記果陣傾盤大雨,大佬,和合百隔離仲要落大雨,唔好喇都係(其實只係大雨,如果和記係一個因素我根本唔會係果到落啦,不過咁喎,我阿媽識人住得好近,意思係山上果種,好似話「好多野」睇的)。

最後都係去到祥華落行返去,頂佢我dup左一陣佢又突然好細雨……最後,前後比我想像中用多左差不多成個鐘……唉。

是日感情既動物聚會又取消了,挑。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget