Saturday, August 11, 2007

最近睇廣告黎講

如果你仲未cut有線,最近睇到果個戀戀新球季既廣告,果個男仔就是成日俾我叫佢假細哨既歐陽耀沖,下季踢華家堡。剪左頭冇咁似細哨,亦應該再冇人叫佢和仔了。

話時話,我忍約聽到,now個廣告,葛民輝把聲果個,我聽到佢有一件樂器,似乎係非常有名既Led Zeppelin果首HeartBreaker果段Riff黎的!我唔敢肯定,因為我今日係做緊自己野時聽到電視傳來的。

肯定係偷用的,因為bgm唔係heartbreaker來的,而亦唔見得向來以唔多肯俾人用自己d歌賣廣告既led zeppelin會對now格外開恩。

呢段riff唔係講笑,Nick Hornby話,如果要佢向外星人哼一段heavy metal/blues既riff,佢就會揀呢一首。因為,佢認為實在太有代表性。佢覺得就算寫出黎好似好愚蠢,但佢仍然會咁做,覺得好帥……「DANG DANG DANG DA DA DANG,DA DA DA DA DANG DA DA DA DANG」。

講開佢呢d DA同DANG,如果係我既長期讀者,應該都記得我N年前試過用「登」「凳」去模擬呢個結他之神Jimi Hendrix既Voodoo Child個intro「登---凳-凳-登-凳-凳-登,登--凳-凳-登-登凳」……唔知我係愚蠢還是帥了……或者,愚蠢既係我,帥既係hendrix……

呢段heartbreaker既riff既tab我搵過返黎,亦嚐試過彈佢出黎,但有d難……太難捉所以冇理

其他著名既結他/Bass riff,例如cream既sunshine of your love,又或許係deep purple既smoke on the water以至under pressure既intro,大家應該都唔駛搵都彈到出來了……

1 comment:

Yick-Hong Lam said...

bass黎,聽落唔係exactly。

尋晚講完,返房試左個riff出來了,嘿。

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget