Wednesday, June 20, 2007

Blogbuster

不能否認是越blog越少了。

亦不能否認同返工有關。但返工只係間接既原因,佢係形成真正原因既原因而已。因為返工,所以少左個人時間,當我可以用打野果陣,當你發現身邊傳黎無聊電視劇既聲,有人又係你身邊基本上已經進入左你既個人空間而不得不分神既時候,返工之後淨返既時間都已經再唔係你自己既。

我思故我在,而家係電腦面前我已經不在了。

我在那裡呢?在房!不過組織完既野冇辦法記低,唔係話行出廳打返出黎就得咁簡單。

「又係你呀聞西?」







俾人推出佢門口,佢寧願訓係地下死都唔出……真係俾佢吹啤的。

迫阿強做主音,仆街佢真係少少節奏都冇,要由小學最基本既訓練做起……「而家d學校教乜x野架?d學生連Led Zeppelin、AC/DC、Motorhead係乜水都唔識!」我扮下Jack Black姐。

早排先去過香港唱片見到呢隻High Fidelity而冇買,當知今次想買時去到唔見佢……之後去Page one亦唔見小說中文版,搵到作者(Nick Hornby)既另一本書,但又唔見31首歌……我正奇怪時,返屋企發現31首歌我是在三聯買的……

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget