Monday, June 04, 2007

自學Bass(或者樂器)

1. 自己是一個有恒心,不易放棄的人.
2. 擁有音樂的基本知識.
3. 身邊朋友能夠真的可以幫忙.
4. 喜歡閱讀,研究.
5. 思維清晰,對自己有要求

1. 今次應該唔會,因為今次唔係睇左陣Beyond覺得黃家強好型(!)而學,唔係因為見到朋友學好想一齊學,起碼我而家仍然有keep住練。

2. 我算有基本知識的了。

3. 呢個就大獲d,但起碼會一齊玩,可以扮下玩下一齊玩,冇咁易放手。

4. 當然係了!!!(……)

5. 當然係了!!!除左對自己有要求……

唔……我都係……

一切都好似呢張相一樣模糊不清。(張cert唔係我的,大家應該隱約見到係city的,我絕對唔會俾我阿媽有機會做到呢d野!唔知既人就覺得你扮勁唔抵得,知實情既人就笑你冇x用以為自己好叻!我唔係抽水,我講事實而已,係咁叻既就唔會好似而家咁on99啦,你睇下人地8-|?人地果d先真係叻仔!)

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget