Sunday, October 16, 2011

再見鳥

因為一點意外,今日行過中學成日行,但已經好耐冇行過既一段路。

咁就當然要懶感性咁講下回憶啦。

但我發現我好多記憶都已經淡哂。「人係善忘既,好多野都會隨風而逝。」我一直都覺得我自己記性係好好既人,尤其係一啲完全唔重要既野。

但我都不得不承認,再深刻既記憶,都會有忘記既一日。

何況係比記憶更加虛無縹緲既「感覺 」?

好多人係你既生命中出現過,但好快就從此失去聯絡,即使當年曾經有幾接近。每一個地方,每一段走過既路,都係要講再見。

「世事無常還是未看透」……LOL

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget