Friday, October 14, 2011

對號入座系列 — 首長的心

屌!今日又俾人搞!

不過我當然知我一定會俾人搞架喇,果幾條爛仔次次都搞我架啦!想落我面?但我今次有準備呀,我唔理佢講乜,總之佢一開我波,我就還拖,我駛理佢問我乜呀?你估理性討論真係解有邏輯地討論呀?香港老百姓睇政治新聞從來都唔係講邏輯,係講感覺架咋傻仔。你隻癲狗吠我,啲人就覺得一定係你唔啱架啦!你係街會唔會無啦啦吠人丫?唔會丫嘛!所以我都費事睬你。

拿,你睇下啲網上五毛留言丫,個個都話你班犯民,拎左錢就借啲兒唔開工射波呀!你話邊個啱邊個錯丫?

由頭到尾,呢班人就係搞唔清楚香港既核心價值係乜。民主?言論自由?法治精神?通通都唔係。香港既核心精神就係向上爬、要發達同埋唔好阻人發達。你估香港有今日靠乜?你呢班人自己冇心發達,都唔好阻人發達丫嘛。搞遊行搞示威阻街都唔夠,仲要明目張膽射波,你話係咪戇鳩丫?我地做狗官……做官既就射左波都冇人知姐(你睇下財爺份財政預算案,你信唔信佢係日日嘔心嚦血做出黎?嘻嘻),你地唔同喎!離場?人地理得你咩原因咩!

就拎癲狗黎講丫,次撚次都做鳩我,問埋啲問題又難答。次次答問大會都吠鳩本人。好喇,啲人睇新聞見你俾人趕出去,咪就屌你次次開會都俾你趕走囉!拿!呢啲咪唔識做囉!你開會出席率高又點?平時成日發言又點?身兼幾多個事務委員會又點?做埋資訊科技及廣播事務委員會主席咁又點?多餘!做左咁多年香港人都仲係唔識打工。邊個做得最多野老闆鳩知咩?好野佢地都唔會理,醜野先去理架嘛!你射波射得咁肉酸,佢唔屌你屌邊個?你睇下小霍,大把人連佢係立法會議員都未知呀!邊個老百姓會屌佢呢?呢啲咪醒目仔囉!

咁講返轉頭,我老闆又唔係啲老百姓,我老闆係北大人丫嘛!好喇,港人治港,你話我老闆係選委會班多數派權貴先真,都啱。做野就係向老闆交待,我當然以老闆為先啦。問題係,老闆唔係要我服務啲客公平公正,而係要我將啲客既錢吸去佢地到。我做得幾好喎。問下自己良心,香港人有邊個唔係咁丫,你地話係咪先?我從來唔做違背良心既事。

好喇,今朝你問乜我都唔想答你,我而家就答你。咩孔子、阿里士多德果啲我唔講喇!大佬我做行街出身架咋!哈哈,開玩笑之嘛,係就係,環境問題咁解。其實我舊時讀書都幾叻既,考試好高分架!不過你講果啲考試唔考囉,我鳩知咩。問心,你老母你教大學架,講呢啲我點夠你講,係咪先?但我有香港精神丫嘛!做人最緊要識撈,我撈到做特首呀你老母!你個黑底又爭人錢又俾人炒,淨係識拋書包兇我有撚用呀?而家我話邊個做宰相就邊個做!你吹得我漲咩?呢啲咪唔識分莊閒囉!咪要俾蛇頭鼠眼趕左出去囉!不過咁喎,我同佢冇夾過呀,佢自己識撈之嘛!你睇,又一個醒目仔緊遵香港核心價值,高下立見。

咁講返,點解要揀個太監做宰相,咁啲老闆鍾意佢,佢舐我鞋底又夠乾淨,咁又有乜所為?你啲老百姓點諗我唔理啦,我又唔係普選出黎。再講,大把太監都係權傾朝野架啦!李蓮英呀,高力士呀,魏忠賢呀,常遇春呀,劉伯溫呀……話時話劉伯溫係咪太監黎?是但啦,我番書仔黎……返正我知常遇春同其他幾個就一定係!太監掌權係朝代覆亡之兆?咁我都冇得撈啦,關我咩事?

夠鐘訓,聽朝早啲起身睇下點報紙點讚我都好呀……用iPad睇啦緊係!

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget