Tuesday, April 05, 2011

唔駛偷聽的男人心 (1)

嘩,偷聽男人心節目出街,社交網絡界當然好大迴響。

好多人從好多唔同角度去講。係twitter或者facebook都好多回應,其中真心有好多人拎住香蕉俱樂部既Bob講換燈膽果一到黎講。

Bob講果一度,係話佢老婆識得氹佢,換一個燈膽就讚佢好叻。換一個燈膽係咪好叻,係咪值得一讚,其實大家都知道唔係重點。重點係兩個人既溝通之道,佢老婆識得令到佢覺得好舒服。

兩個人要溝通舒服,唔一定要換個燈泡都讚叻,呢個係例子,唔係論點呀下。

我自己睇黎,整個節目大家講既重點其實亦只係響呢一度,唔同男人所講聽落唔同既point,其實重點就係香港好多女人好容易令人唔舒服。好勝心強,傾傾下就鍾意認叻、自尊心強要面子、任何場景地方都可以亂發脾氣、唔肯付出、冇興趣就傾多句都費事唔識尊重人……

就算你外表幾靚,外在條件幾好,呃到幾多人追你,但相處時極唔舒服,一樣好容易散。(我都未計追女仔只係玩玩下,呃蝦條,一開始都冇諗過會同你結婚果啲)

講返轉頭,係facebook所見,有啲仍然未婚未拖既女性,依然係不停「我想要……」「想我點,咁你就須要……」就算你既要求係唔駛有錢唔駛靚仔,只需要有頭髮,但你同佢相處時仍然係「我想要……」「想我點,咁你就須要……」總會令對方吃不消的。

有錢人、靚仔、無頭髮既人,都多過被精神被虐狂。

女人既問題。咁男人既問題當然都有,我都見好多添,有心機先講。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget