Sunday, November 11, 2007

摔角 - Judas Mesias vs Eric Young

好明顯以我既年紀,唔會係睇安東尼奧豬木/虎面人/君子馬蘭奴果d年代既摔角手。最先睇既,當然係亞視既週末摔角大狂熱,果陣播既係WCW,渣流灘得好緊要既。果陣主持有文雋同成日係節目到著哂短裙既鬼妹仔譚筠怡,旁述就有化名籮文離開左有線冇耐既林曉峰。

之後係有線就有睇下ECW,講既有丁偉傑同埋前港隊門將沙皮劉棟平。之後就有豬肉人同神奇女俠主持既日本摔角,聯盟名就唔知了,果陣打既有好似蝶野正洋、武藤敬司、長洲力果一代。

嚴格黎講我唔係摔角迷,但其實我覺得摔角真係好鬼好睇,摔角手性格塑做、招式創意已經夠好玩,加埋d真人做雜耍、出其不意既plotline,真係好有趣。間中仲有D都真係打得好癲,睇ECW就真係見過有條人拎個刨出黎,睇住佢係個台上面刨人個額頭刨到出哂血,真係兒童不而。

就好似早兩日唔覺意夜晚係now睇到呢個TNA,我睇wcw時最鍾意既Sting而家都係打緊呢個,呢個Eric Young 由一行出黎已經交足戲,俾呢個成隻鬼咁、帶住冇眼珠con個口仲要吐住血既Judas Mesias嚇到面都青哂,之後俾佢打到爆哂釭成頭血,但果個以魔鬼殘酷形象出現既Judas Mesias仍然不停打頭,睇到我都真係有D驚驚地。

Juads MesiasEric Young

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget