Tuesday, October 14, 2008

休閒消費的一天

第一站:尖咀HMV

主要目標係Bruce Springsteen,但唔知點解好多碟都只有日版,甚至乎連Born In The USA都係,但又唔見我最想買既The River,而The Who既大碟價亦鐵價不二,Deluxe Version動輙二百開外,一時間就咁俾佢打沉,連見到Boss既Live In Barcelona,一般正價都唔想買了……

但臨走俾我見到呢一本書,呢d少見既珍品當然買之而後快。



原價要9.99磅,阿馬遜既特價都要6.xx磅,係尖咀既HMV只需要港幣$65($100 for 2),真係相當實惠。

第二站:尖咀通利

自己一個人行大半日,其實真係冇乜機會講野。但本人其實一直都係一個好有禮貌既人(!)。我向來俾錢果陣,俾EPS我唔會淨係遞咭的,一定係「唔該用EPS」,正如用信用卡我一定會話「用credit card」(係囉,當解要係英文呢下?)。而俾完錢做最後交通我一定會笑笑口講句「唔該」的,就算係朝早返工人人都黑口黑面咁去買早餐時,我都會用力擠一個微笑出黎講「唔該」的。

今日除左呢d例牌野。我第一句特別既說話係「唔該我想試結他」。試左一枝$6k既J Bass,起初想試佢因見佢條neck比較幼,但彈落手感卻唔好,neck雖幼但又好厚,似枝木棍咁……之後試左一枝Warwick既高價P Bass,但就係唔順手。之後又隨便拎左支5弦既,感覺上又冇上次咁覺得太闊,我覺彈得多10度令到我右手冇咁受個fletboard既闊度影響呀下,但今日我感覺到,我其實真係短期內都冇需要咁多弦的……最後試既係一支over 8k既yamaha,P Bass喎,其實唔知點解喎,本人好似鍾意P Bass既聲多少少,我幾鍾意呢支yamaha呀下……

正係我企起身將支yamaha放回原位時,有一位鬼仔拎起一支warwick同佢朋友講,「I have always wanted to this..blah blah blah...they call it Dark Lord......this is xx, xx, xx, and F#!woo!」之後佢見我行開左,就埋左去個amp,我拎轉身時就問我佢可唔可用個amp,其實呢,我未玩夠架,不過我呢d中國人黎架咪,緊係要自卑下怕下鬼佬啦,咪話「sure!but you have to return the jack to the counter after you finished」……



搵返個spec黎睇,一般4 string Bass既standard tunning係E A D G,當然你係可以tune既,但條線同個tuning peg其實本身都應該有一個穩定性既極限,另起一個問題就係個pickup,未必個個都可以收到去果一個range的。而呢一支Warwick Dark Lord本身係俾你tune做F# B E A,低左兩條線,而佢亦有為呢條F#而設既pickup同埋特粗既String(.175")……好似幾過癮呀下。

不過,我呢d咁既水平,玩住自己支1.9k先啦……

本身想買MC暫時完整既full band score,但去到唔見哂,咁唔買了,新碟又就黎出,等佢解散/活動休止(啋)先買啦下。

第三站:又一城Page One

其睇你見我先去HMV,之後先去通利,都知我冇乜心係尖沙咀行啦……收獲又唔好,最後咪又去返又一城……買左本教唱歌既,其實我都冇乜心機練唱歌的,但我又好想睇下佢講乜。大家都知,我好多野都係知理論但冇技巧的。冇架,睇下囉,練就冇時間同埋懶架喇……另外亦買返馮奇的足球旅程呀下。佢個Master係一年既,又幾好喎你唔好話。

第四站:又一城HK Record

行得去邊丫,黎黎去去咪又係果幾樹。但出其不意,我發現佢又跟HMV入band tee黎賣喎,但口味又真係好鬼唔大眾化,大部份都係Metallica或者Iron Maiden,淨係照顧d Metal友。不過唔怕,佢仲有一款HMV冇既Led Zeppelin,我當然唔放過啦下。

另外,Oasis新碟試聽,好有趣,我聽左頭幾隻既Intro,好有信心呢一隊唔再係當年新鮮及充滿膚淺美既Oasis,但又唔覺得會係令人失望既Oasis,甚至比起我去過live但未聽過碟既Don't Believe The Truth更令我期待。講真,Don't Believe The Truth據聞係Oasis回勇之作,但我聽過兩首,Lyla可以話係垃圾,果一種爛掉了的味道令我想起Bon Jovi而家既唔多Rock既Rock Ballad,搖不起。而Crying the heart out就係當年外表但氣息早已老了的Oasis。

明天,Dig Out "My" Soul。(當然,我冇慳果$2x蚊,要埋件Tee啦)

3 comments:

Tak Shing Leung said...

幾時買結他?

Yick-Hong Lam said...

幾時都得!

而家好似仲係做緊秋季減價喎……你而家target幾錢?

Tak Shing Leung said...

成日都減價嫁喇!!幾千蚊OK啦.

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget