Thursday, September 25, 2008

冇人緣乞人憎黎講

邊個話我人緣好受歡迎,我第一次俾人tag,仲要十年後先發現。

多謝塵+2點左我

1) 現在最討厭是什麼?

最近呢一排沒有仇恨。

2) 你最近聽的唱片/歌手?

最近,T-Rex、Bon Jovi、Billy Sheehan。講起Billy Sheehan,完全只因見佢大清洗日版由3xx變左15x先買,完全係無厘頭,返而一直躊躇既John Entwistle或Paul Gilbert Solo係冇問的。講返Billy Sheehan,無論佢係幾快幾有能力既Bass手,從呢一張solo,我覺得我將佢判斷為一個樂器手/技術音樂人係冇錯的,佢既天賦係音樂知識既學習能力同埋樂器既演奏能力,而唔係用音樂作為符碼既表達能力。

3) 改不了的壞習慣?



4) 理想中的另一半??

甄姬

5) 若你有魔法可時光倒流﹐你會返回那時代?

1965

6) 最鍾意既活動/運動?

彈BASS

7) 如果有24小時既時間去拍拖, 你同你既另一半會做咩呀???

呢個問題唔易答

8)短期計畫係D咩?

聽日去睇20世紀少年

9) 你最想去ge一個國家?

婆羅乃

10) 最鐘意嘅food?

西多

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget