Wednesday, July 09, 2014

恩田快人﹣推特系列

 

Judy And Mary既貝司手。記得當年我還是懵懵懂懂時,同人講我鍾意JAM,一位兼職既唱片監製話:「係呀?個Bass好勁抽喎佢地。」果一刻,差不多可以話係我除左「鍾意聽」搖滾學之餘,覺得自己要開始「學下聽」野,唔係做一個普通學迷咁簡單。

係JAM成名之前,據講小恩已經係頗有名既地下樂手,當時佢既樂團JACKS'N'JOKER去到北海道參與電影演出いつかギラギラする日(名導.深作欣二既電影,恕我真係搵唔到中文譯名)而認識到函館人YUKI。當佢聽到YUKI既demo後,決定要另組樂團而退出JNJ。

唔駛講,就係因此組成左JAM。初期一直以恩田為主導(初期錄音以及工資都係小恩自己荷包!),之後慢慢結他手TAKUYA加入創作甚至搶去創作靈魂一職,以至傳不和,呢啲係後話。其實我亦唔係想講JAM歷史,我係想講小恩係手紙をかくよ裡面果手bass。

如果聽小恩係Pop Life大碟以前,佢手Bass早已好強勁,尤其佢係重金屬+叛客底,右手用pick既技巧非常堅實,兩隻手都係高速得黎又準又實淨,實於底子非常深厚既Bass手,而佢亦都有好多有groove又有旋律既bassline,一首歌內既同樣既段落都經常有變化。

但我想講手紙をかくよ既原因係,整個bassline旋律極之甜美流暢,尤其係verse因結他比較收斂所以佢企得較出,盡顯旋律美。到chorus又稍稍退回去丁點俾vocal發揮,結他一出黎拆聲solo(TAKUYA速彈段落彈得有點太模糊了啊!),bass就更低調遷就。

Bass手好講求既就係唔好成日企出黎搏曝光,但一企得黎就唔好浪費表演機會:個intro少少一段,簡直係點石成金。而結他solo後個半截verse,盡顯小恩駕馭旋律能力。除左快、狠、準呢啲技術力之外,呢首流行味咁重既手紙をかくよ完全俾小恩發揮到佢旋律功力一樣咁深厚。

當初我學Bass,其中一個原因就係小恩。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget