Saturday, January 29, 2011

京阪冬之旅 十:西本願寺、島原、壬生寺、八木宅、新選組屯所




本人未到八點已經離開七條油小路,然後由再經尋日行過既堀川通,返方向經西本願寺向四條大宮行返過去,西本願寺作為新選組高峰期既屯所,當然有所要一到。



不過其實都好快可以遊完,但因為其實壬生寺、八木宅等等都要八點半以後先開放,我當等要去島原一遊啦。

惜日既花街柳巷,今日已經不帶半點風情,變成了民居。本人一朝早就係住宅區內左穿右插,去搵島原門牌、去搵角屋、去搵輪違屋……感覺很正點。

最有趣既係,當我係角屋正門之前,舉起相機對焦中途,竟然有位婆婆開門行出黎,佢抬高頭望一望我,眼神有少少奇怪,之後就走佢要走既路。其實,我仲奇怪過佢,乜仲有住人架咩?

接住就當然係重量級既「新選組之墓」壬生寺一帶。不過,壬生寺係另人有一點失望。例如以墓園黎計,其他不論京都還是東京,都係一啲真正既墓園,比較有靈氣,但壬生寺返而係一間有本堂既寺,而「壬生塚」則既新淨又人工化,更唔駛講紀念品銷售處坐正出入口,方便而又煞風景。






壬生寺其實就係光緣寺附近,而行過少少已經係八木宅。八木宅則係一個好傳統既日本史點。入去前買票,入內有叔叔導覽講故,講完之後自已四圍望一望,之後就可以去吃茶(入場費包埋)。當然,係八木宅發生過既事,就以肅清芹澤鴨最為有名。當然,我唔識聽日本,但我都乖乖地聽哂整個導覽。



不愧係名聞遐邇既新選組,八木宅以及屯所(舊前川邸)都有好多紀念精品,商機實在無限。其中更要推介既係屯所,人有佢有,人冇佢都有好多!獨有精品比八木宅更多。如果好有興趣買的話,係其他地方一妨只買專有(其能都只係以八木宅同靈山資料館比較多獨有),其他野都等到去屯所先買。

No comments:

Copyright 林記 ever and forever

Feel free to distribute with the following copyright message attached:

Writtien by YH Lam. Original Posted at www.yickhong.blogspot.com

wibiya widget